Garantie de returnare bani 100%

Politica de Confidentialitate

Rapcity Hungary Kereskedelmi Korlátolt Felőségű Társaság (sediul: H-8000 Székesfehérvár, str. Becskereki. 16., Ungaria)

Sucursale:
H-1068 Budapesta, str. Király nr. 90, parter 4., Ungaria
H-1077 Budapesta, str. Wesselényi nr. 49, parter 1., Ungaria
H-1073 Budapesta, str. Kertész nr. 24-28., Ungaria

PREZENTA POLITICĂ DE CONFIDENTIALITATE DEFINESTE PRINCIPIUL FUNDAMENTAL, PE BAZA CĂRUIA OPERATORUL DE DATE PRELUCREAZĂ DATELE CU SCOPUL CA SERVICIILE OFERITE DE ACCEPTANTUL PREZENTEI POLITICI SĂ FIE FURNIZATE LA O CALITATE CÂT MAI RIDICATĂ, CONFORM CERINTELOR DVS., RESPECTIV, CU SCOPUL CA PRODUSELE OFERITE SPRE VÂNZARE DE CĂTRE ACCEPTANTUL PREZENTEI POLITICI SĂ FIE COMERCIALIZATE LA O CALITATE CÂT MAI POTRIVITĂ CERINTELOR DUMNEAVOASTRĂ, PRECUM SI PENTRU A SPRIJINI DESFĂSURAREA EFICIENTĂ A ACTIVITĂTII DVS.

Cadrul legislativ al „POLITICII DE CONFIDENTIALITATE”:

"REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al PARLAMENTULUI EUROPEAN si al CONSILIULUI (27 aprilie 2016), privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, precum si de abrogare a Directivei 95/46/CE. (text de referintă – SEE)”


CARACTERUL DATELOR NECESARE PENTRU SPRIJINIREA MAI EFICIENTĂ A ACHIZITIEI PRODUSELOR SI A ACTIVITĂTII DVS

CU SCOPUL CA SERVICIILE OFERITE SĂ FIE FURNIZATE LA O CALITATE CÂT MAI POTRIVITĂ CERINTELOR DVS., RESPECTIV, CU SCOPUL CA PRODUSELE OFERITE SPRE VÂNZARE DE CĂTRE NOI SĂ FIE COMERCIALIZATE LA O CALITATE CÂT MAI POTRIVITĂ CERINTELOR DVS., vom gestiona informatiile legate de firma, angajatii si partenerii de afaceri, precum si cele legate de dvs.

Tipul informatiilor colectate de noi depinde de modul cum folositi SERVICIILE NOASTRE, CE PRODUSE CUMPĂRATI.

Ceea ce întreprindeti Dvs. si alte persoane, precum si cele care au fost puse la dispozitie

Informatii si notiuni puse la dispozitie de către Dvs.
Colectăm continuturile, comunicările si alte informatii, puse la dispozitia noastră de către dumneavoastră pe parcursul utilizării Produselor noastre, incluzând momentul când veti încheia un contract de mandat sau când comunicati cu noi. Pot fi incluse si informatiile care se regăsesc în contexte online si cele scrise sau au legătură cu acestea.

Date care necesită o protectie specială
Puteti opta dacă sunteti dispus să furnizati informatii legate de confesiunea religioasă, convingerile politice sau legat de „interesul” fată de anumiti parteneri de afaceri, respectiv legate de sănătatea Dvs. Aceste informati, respectiv informatiile de altă natură (cum ar fi, originea rasială sau etnică, ideologia sau apartenenta la un sindicat), în conformitate cu legislatia uniunii europene se află sub protectie specială.

Comunităti si contacte
În baza acordului Dvs.
, colectăm informatii referitoare la afilierea dumneavoastră cu diferite persoane, pagini, conturi de utilizator, etichete de căutare (hashtag) si grupuri, respectiv modalitatea afilierii, de exemplu, persoanele cu care comunicati mai frecvent sau care sunt grupurile din care faceti parte. De asemenea, colectăm datele de contact, în cazul în care decideti asupra încărcării, sincronizării sau importării acestora de pe un dispozitiv (de exemplu, agenda, lista apelurilor sau lista SMS-urilor); acestea sunt utilizate pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, precum si în sprijinul altor persoane, în obtinerea unor rezultate maxime în afaceri, necesare îndeplinirii scopurilor mai jos enumerate:

Utilizarea produselor
Colectăm informatii referitoare la modul în care utilizati resursele, ce fel de functii folositi, care sunt aspectele care nu sunt utilizate corespunzător, natura activitătii;de exemplu, se va înregistra când ne-ati pus la dispozitie datele utilizate, respectiv când ati apelat ultima dată la serviciile noastre. De asemenea, colectăm informatii despre cum beneficiati de oportunitătile oferite de serviciile noastre.

Informatii despre tranzactiile legate de Produsele noastre
Dacă utilizati serviciile noastre pentru cumpărături sau alte tranzactii financiare (de exemplu, când cumpărati sau vindeti un produs), colectăm informatiile despre achizitionare sau tranzactie, despre modalitatea de plată sau despre alte modalităti operative. Acestea pot include informatiile legate de operatiunea de plată, de exemplu numărul cardului de debit sau de credit si alte date legate de card, alte date legate de contul bancar si de datele de autentificare, precum si datele de facturare, furnizare si de contact.

Informatii privind datele de contact
Conform celor de mai jos, colectăm informatii de pe calculatoare, telefoane si de pe dispozitivele cu suport integrat cu acces la internet, utilizate pentru serviciile noastre, si corelăm aceste informatii pe diferite dispozitive utilizate de dumneavoastră. De exemplu, folosim informatiile colectate cu privire la adresa de E-mail prin intermediul căreia ne trimiteti anumite date.

Proprietătile dispozitivului
Informatii cum ar fi sistemul de operare, versiunile hardware si software, nivelul de încărcare a bateriei, puterea semnalului, spatiul de stocare disponibil, tipul motorului de căutare, numele si tipul aplicatiilor si fisierelor, precum si modulele integrate.

Elemente de identificare
Identificator unic, identificator dispozitiv si alte elemente de identificare, cum ar fi cele care sunt legate de serviciile noastre utilizate de dvs. sau elementele unice de identificare asociate cu un site web.

Retea si conexiuni
Informatii cum ar fi numele furnizorului de telefonie mobilă sau de internet, limba, fusul orar, numărul de telefon mobil, adresa IP, viteza de conectare si anumite cazuri informatii despre alte dispozitive aflate în apropiere sau existente pe reteaua dumneavoastră, în vederea optimizării comunicării cu Dvs.


Informatii de la parteneri
Primim informatii si despre activitătile online si offline, precum si despre cumpărăturile efectuate de la furnizorii externi de date, care au dreptul de a ne furniza informatii legate de Dvs. Partenerii primesc datele dvs. în momentul accesării sau când apelati la serviciile acestora. Aceste date pot fi primite si prin intermediul tertilor colaboratori. Avem pretentia ca fiecare partener să detină toate drepturile de a colecta, utiliza si de a distribui datele dumneavoastră, înainte ca acestea să fie puse la dispozitia noastră. Informatii suplimentare cu privire la tipul de parteneri de la care primim datele.

CUM UTILIZĂM ACESTE DATE?

Informatiile avute la dispozitie (potrivit optiunilor dvs.) sunt utilizate în modul specificat mai jos, cu scopul de a pune la dispozitia dumneavoastră si de a sprijini serviciile pe care urmează să le solicitati, precum si serviciile conexe. Aceasta va fi realizată în felul următor:

Asigurarea, personalizarea si dezvoltarea serviciilor si produselor noastre
Informatiile comunicate sunt utilizate pentru a vă oferi serviciile si produsele noastre, incluzând si personalizarea functiilor si a continuturilor si vă vom recomanda (de ex., evenimente din aria dumneavoastră de interes). În vederea realizării produselor personalizate, unice si relevante din punctul dumneavoastră de vedere vom utiliza următoarele: datele colectate de noi si cele obtinute cu ajutorul dvs. si prin intermediul tertilor (incluzând si datele aflate sub protectie specială, puse la dispozitia noastră cu consimtământul expres din partea dvs.), modul în care utilizati produsele noastre si modalitatea de accesare; persoanele, locurile sau aspectele referitoare la dvs., respectiv care dintre acestea se află în aria dumneavoastră de interes, în legătură cu produsele noastre, dar si altele în afară de acestea. Intrati în posesia informatiilor suplimentare referitoare la modul de utilizare a informatiilor dvs., precum si la modul în care selectăm serviciile pe care urmează să le solicitati.

Cercetare si dezvoltare legată de produsele si serviciile noastre
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate pentru dezvoltarea, testarea si îmbunătătirea Produselor si serviciilor noastre, incluzând realizarea evaluărilor si cercetărilor, respectiv testarea si remedierea problemelor legate de produsele si functiile noi.

Anunturi si alte tipuri de continut
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate pentru selectarea serviciilor si produselor preferate de dumneavoastră, respectiv pentru personalizarea acestora.

Asigurarea evaluărilor, analizelor si a altor servicii legate de afaceri
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate pentru a facilita evaluarea eficientei si accesibilitătii serviciilor noastre.

Promovarea securitătii si a protectiei datelor
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate pentru a verifica în permanentă datele, luptăm împotriva înselăciunii electronice.

Comunicarea cu dumneavoastră
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate în scopul de a vă trimite materiale de marketing, de a comunica cu dumneavoastră despre Produsele si serviciile noastre, de a vă informa în permanentă despre regulamentele si conditiile noastre de utilizare. Utilizăm datele dumneavoastră si în momentul când vă răspundem la o solicitare.

Cercetare si dezvoltare în interes comun
Informatiile aflate la dispozitie sunt utilizate pentru a desfăsura activităti inovatoare si de cercetare legată de subiecte cum ar fi standardul general al serviciilor, dezvoltarea tehnologiei sau interesul public.

CUM SUNT DISTRIBUITE ACESTE DATE?

Informatiile dvs. sunt prelucrate în următoarele moduri si în conformitate cu cererea expresă din partea dvs. si, îndeplinind cât mai repede posibil această cerere, vi le vom pune la dispozitie.
De asemenea, puteti vizualiza activitatea dvs. legată de produsele si serviciile noastre pe platforma noastră online. Activitătile dumneavoastră pot fi vizualizate doar de dvs. si de către personalul care administrează platforma online. Aceasta include si numele dumneavoastră de utilizator; toate informatiile puse la dispozitia noastră prin intermediul altor sectiuni; Informatiile neconfidentiale prin serviciile prestate de terti - cum ar fi cele făcute publice doar pe site-urile web, motoarele de căutare - se pot vedea si sunt accesibile informatiile referitoare la servicii si produse, care pot fi transmise sau descărcate. Informatii suplimentare care definesc informatiile considerate neconfidentiale, în conformitate cu cele prevăzute de actele normative aferente.

Integrarea site-urilor web si a părtilor terte prin Produsele noastre sau prin utilizarea acestora
În cazul în care vă transmitem servicii prestate de terte persoane, acestea nu au acces la activitatea dumneavoastră. Pentru informatiile colectate prin intermediul serviciilor prestate de terte persoane sunt valabile propriile lor reguli si conditii contractuale, si nu prezentele conditii contractuale. În vederea unui nivel ridicat de securitate facem demersuri si în momentul actual să împiedicăm accesul tertelor persoane la aceste date. În acest sens, nu au acces la date fără consimtământul dvs. Datele suplimentare vor fi accesibile doar cu permisiunea dumneavoastră.

Proprietar nou
În cazul în care se va modifica dreptul de proprietate sau dreptul de control asupra Produselor noastre, asupra unor părti ale acestora sau asupra mijloacelor conexe, informatiile despre dumneavoastră pot fi transmise noului proprietar.


Partajarea cu parteneri externi
Colaborăm cu parteneri externi care ne sprijină în legătură cu disponibilitatea si dezvoltarea Produselor si serviciilor noastre, respectiv care participă la dezvoltarea afacerii noastre si utilizează instrumentele noastre de afaceri; acest aspect face posibilă functionarea întreprinderilor si prestarea de servicii către clienti. Nu vom distribui niciodată nicio informatie despre dvs. unor terte părti, nici acum si nici în viitor. Totodată, aplicăm conditii stricte referitoare la cum pot partenerii nostri utiliza si divulga datele furnizate de noi, de exemplu, cu scopul de a transmite către dumneavoastră produsele si serviciile noastre. În cele ce urmează puteti să cunoasteti care sunt tipurile de terti cărora le comunicăm informatiile neconfidentiale:

Parteneri care utilizează serviciile noastre de analiză
Furnizăm statistici globale si datele analizelor, care vin în ajutorul oamenilor si companiilor pentru a întelege cum functionează serviciile noastre. De exemplu, administratorii site-urilor primesc informatii despre numărul persoanelor care au accesat pagina sau buletinul informativ electronic.

Moderatori de anunturi
Comunicăm rapoarte moderatorilor de anunturi despre oamenii care vizualizează pe pagina web anunturile noastre, respectiv cum să fie anunturile lor mai eficiente, dar nu le vom comunica informatii cu ajutorul cărora dumneavoastră puteti să fiti identificat (informatii cum ar fi numele sau adresa de e-mail, care în sine pot fi folosite pentru a vă contacta sau identifica), exceptând cazul în care dumneavoastră vă dati acordul în acest sens. De exemplu, furnizăm moderatorilor de anunturi informatii generale legate de demografie si sferele de interes (de exemplu, un anunt a fost vizualizat de o persoană cu vârsta cuprinsă între 18 si 28 ani, cu domiciliul într-un anumit oras, care este interesată de serviciile noastre), oferind astfel un ajutor în întelegerea mai bună a publicului tintă. De asemenea, vom confirma anunturile în urma cărora dvs. ati achizitionat anumite articole sau ati luat legătura cu autorul unui anunt.

Parteneri evaluatori
Comunicăm informatii despre dumneavoastră si acelor companii care comunică partenerilor aceste date globalizate sub forma unor rapoarte de analiză si de evaluare.

Parteneri care, prin Produsele lor oferă produse si servicii
În cazul în care vă abonati la un continut specific prin buletinul informativ electronic si astfel primiti un continut specific, putem să avem acces la informatiile dumneavoastră neconfidentiale si la alte informatii puse la dispozitia noastră, de asemenea, la informatii necesare pentru îndeplinirea tranzactiei, incluzând si datele de furnizare si de contact.

Comercianti si furnizori
Furnizăm informatii pentru comercianti si furnizori care sprijină întreprinderea noastră, de exemplu, ne asigură o infrastructură tehnică, analizează modul de folosire a Produselor noastre, asigură serviciul de relatii cu clientii, oferă ajutor legat de plăti sau efectuează evaluări pentru noi.


Cercetători si oameni de stiintă
Furnizăm informatii pentru cercetători si oameni de stiintă, cu scopul de a efectua cercetări care stimulează stiinta si inovatiile care vin în sprijinul întreprinderii sau misiunii noastre, si prin intermediul acestora facilitează explorarea si cercetarea temelor legate de dezvoltarea tehnologică generală, interesul public, sistemul de sănătate si bunăstare.

Aplicarea legii sau sesizări oficiale
În cazul sesizărilor oficiale sau în cazul existentei circumstantelor detaliate mai jos, distribuim informatiile autoritătilor responsabile de aplicarea legii.


CUM COLABORĂM CU ÎNTREPRINDERILE AFILIATE?

În ceea ce priveste serviciile si produsele noastre, utilizăm infrastructură, sisteme si tehnologie comună cu anumiti parteneri, cu scopul de a vă oferi servicii relevante, consistente si sigure prin intermediul fiecărui Produs si serviciu. În acest scop, întreprinderile afiliate gestionează în comun datele dumneavoastră, în temeiul actelor normative aplicabile si în conformitate cu conditiile de utilizare si regulile întreprinderilor. De exemplu, prelucrăm datele primite prin e-mailul dumneavoastră, de asemenea cele primite prin conturile de utilizator care trimit continuturi nesolicitate prin intermediul serviciilor, cu scopul de a lua măsurile corespunzătoare fată de contul de utilizator în cauză. Încercăm să întelegem modul în care oamenii intră în contact si utilizează Produsele întreprinderii afiliate, motivul fiind, de exemplu, dorinta de a întelege utilizatorii unici care au accesat produsele, precum si cerintele acestora.


CARE ESTE TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRĂRII DATELOR?

Datele aflate la dispozitie sunt colectate, utilizate si distribuite în modalitătile mai sus stabilite:
respectând conditiile de utilizare;   
în conformitate cu consimtământul dvs., care poate fi retras oricând prin intermediul adresei de E-mail înregistrate, trimise de către dvs.;
în cazul în care este necesar să îndeplinim obligatiile juridice; pentru a proteja interesele fundamentale ale dumneavoastră sau ale altor persoane;       
în cazul în care este necesar din punct de vedere al interesului public; si
în cazul în care este necesar în interesul legal propriu (sau al altora), incluzând si interesul nostru de a presta servicii inovative, personalizate, sigure si profitabile utilizatorilor si partenerilor nostri, exceptie făcând cazul în care vor prevala interesele privind drepturile si libertătile fundamentale ale dumneavoastră, care impun protectia datelor cu caracter personal.

În conformitate cu dreptul uniunii europene, pentru prelucrarea datelor întreprinderile trebuie să dispună de un temei juridic. În functie de temeiul juridic , dumneavoastră puteti să beneficiati de drepturi speciale.  Este important să aveti cunostintă de faptul că, indiferent ce temei juridic se va aplica în cazul dumneavoastră, în temeiul Regulamentului general privind protectia datelor (General Data Protection Regulation, „GDPR”), întotdeauna aveti dreptul de a solicita accesul la date, corectarea datelor si stergerea datelor. ->(se va stabili în ce mod pot fi exercitate aceste drepturi) Informatii suplimentare despre aceste temeiuri juridice si despre modul în care aceste sunt asociate cu metodele noastre de prelucrare a datelor.

CUM VĂ PUTETI EXERCITA DREPTURILE CONFERITE DE GDPR?

În temeiul Regulamentului general privind protectia datelor (GDPR) , aveti dreptul de acces la date, dreptul la corectarea, portarea si stergerea datelor. De asemenea, aveti dreptul de a formula obiectii împotriva anumitor tipuri de prelucrare sau de a limita prelucrarea acestora. Aceasta include următoarele:

aveti dreptul de a ridica obiectii împotriva prelucrării datelor în scopuri de marketing direct, drept care poate fi exercitat făcând click pe referinta „dezabonare” în cazul comunicărilor de marketing de acest fel; precum si dreptul de a refuza prelucrarea datelor dvs. în cazurile în care îndeplinim o sarcină în interes public sau cu scopul de a valorifica interesele legitime proprii, respectiv ale partenerilor externi.

STOCAREA DATELOR, SUSPENDAREA TRIMITERII BULETINULUI INFORMATIV ELECTRONIC sI ANULAREA DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ ÎN CALITATE DE UTILIZATOR

Datele sunt stocate până când nu mai sunt necesare pentru asigurarea serviciilor si produselor noastre, sau până când veti sterge înregistrarea - cazul care are loc primul. Acest aspect va fi stabilit pentru fiecare caz în parte, care depinde de anumiti factori cum ar fi, natura datelor, motivele colectării si prelucrării datelor, precum si motivele relevante de păstrare în scopuri operationale sau juridice. În cazul în care dumneavoastră depuneti copia documentului oficial de identitate, această copie va fi stearsă în termen de 30 zile de la depunere. În cazul în care veti anula înregistrarea, vom sterge datele si actualizările statusului, iar aceste informatii nu vor putea fi restabilite mai târziu. În cazul în care nu doriti să anulati înregistrarea, dar vreti să renuntati temporar la utilizarea Produselor noastre, aveti optiunea de a suspenda înregistrarea.

CUM REACTIONĂM LA SESIZĂRILE OFICIALE SAU CUM PREVENIM RISCURILE?

Avem acces la informatiile dumneavoastră, acestea fiind păstrate si distribuite către autoritătile de reglementare, autoritătile de aplicare a legii si alte organisme:

În cazul unor solicitări bazate pe acte normative, dacă vom considera, cu bună-credintă, că avem obligatia legală de a răspunde la solicitare. Putem să răspundem la o solicitare bazată pe acte normative si în cazul în care, dând dovadă de bună-credintă, considerăm că furnizarea răspunsului este prevăzută de actele normative emise de către autoritatea competentă în cauză sau dacă furnizarea răspunsului are impact asupra utilizatorilor care intră sub jurisdictia autoritătii competente în cauză si este în conformitate cu normele internationale.

În cazul în care, dând dovadă de bună-credintă, considerăm că este necesară pentru identificarea, prevenirea si solutionarea fraudei, utilizării neautorizate a Produselor si serviciilor noastre, încălcării conditiilor si regulilor noastre sau a altor activităti dăunătoare sau ilegale; în interesul propriu sau al dumneavoastră, precum si în interesul altora, incluzând si cazul în care solicitarea face parte dintr-o anchetă penală sau anchetă administrativă; respectiv cu scopul de a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, în cazul în care are relevantă, vom furniza informatii partenerilor externi si vom primi informatii de la acestia despre fiabilitatea contului dumneavoastră de utilizator, în vederea prevenirii fraudei, abuzului si a altor actiuni dăunătoare. Informatiile despre dumneavoastră (incluzând si datele de tranzactionare legate de cumpărăturile efectuate) sunt accesibile si pot fi păstrate pe o perioadă mai îndelungată, în cazul în care acestea constituie obiectul unei cereri sau obligatii bazate pe acte normative, obiectul unei investigatii guvernamentale sau al unei anchete legate de o eventuală încălcare a conditiilor de utilizare sau a regulilor noastre sau în cazul în care, printre altele, suntem în măsură să împiedicăm o faptă acre poate cauza prejudicii. De asemenea, pentru a împiedica abuzurile repetate sau alte încălcări ale termenilor si conditiilor, vom păstra timp de cel putin un an informatiile care se regăsesc în înregistrarea blocată pentru nerespectarea conditiilor contractuale.

CUM GESTIONĂM SI TRANSMITEM DATELE?

Pentru a asigura functionalitatea serviciilor si a produselor noastre, în cazul transmiterii datelor vom proceda în conformitate cu conditiile contractuale generale aprobate de Comisia Europeană si ne bazăm pe deciziile de conformitate a Comisiei Europene cu privire la anumite state.


CUM VĂ ANUNTĂM DESPRE MODIFICĂRILE PREZENTEI POLITICI DE CONFIDENTIALITATE?

Înainte de modificarea prezentei politici de confidentialitate, vă vom anunta si vă vom asigura posibilitatea de a verifica politica de confidentialitate modificată, înainte de a continua utilizarea produselor si serviciilor noastre.

CUM NE PUTETI CONTACTA ÎN CAZUL ÎN CARE AVETI ÎNTREBĂRI?

În cazul în care aveti întrebări legate de prezenta politică de confidentialitate, ne puteti contacta în modul mentionat mai jos. Litigiile de orice natură, survenite în legătură cu politica noastră de confidentialitate si cu metodele noastre, vor fi rezolvate pe cât este posibil pe cale amiabilă. Operatorul de date responsabil pentru informatiile dvs., acceptantul prezentei politici de confidentialitate, poate fi contactat online, datele de contact fiind mentionate pe pagina web sau, prin postă, la adresa sediului. În cazul în care aveti întrebări legate de protectia datelor, vă rugăm să ne contactati imediat! De asemenea, aveti dreptul de a înainta plângere împotriva acceptantului prezentei politici de confidentialitate la autoritatea de supraveghere, la autoritatea europeană pentru protectia datelor sau la autoritatea de supraveghere în a cărei rază teritorială se află sediul dumneavoastră.

Întocmit la: Budapesta, 1 octombrie 2019
OPERATOR DE DATE,
ÎN CALITATE DE ACCEPTANT AL PREZENTEI POLITICI DE CONFIDENTIALITATE