Garantie de returnare bani 100%


 

Serviciul Clienti


Cât mă costă transportul?
Costul transportului pe teritoriul României este 16  RON sau gratuit de la 350 RON.
În cât timp sunt livrate produsele comandate?
Termenul de livrare este între 4-5 zile lucrătoare. Lângă fiecare produs este mentionat termenul de livrare.
 

Cum pot alege mărimea corespunzătoare?
Lângă fiecare produs vei găsi mentiunea ”tabel cu mărimi”. Fâcând click pe acesta poti să te informezi mărimile
cele mai caracteristice pentru marca respectivă. Totusi, având în vedere, că pentru o marcă există mai multe
tipuri (mai strânse, mai largi, mai lungi), nu putem evidentia cu exactitate mărimea fiecărui produs.


Dacă am întrebări legate de comanda mea, la cine pot apela?
Adresează-te cu încredere către servicul clienti, la oricare dintre datele de contact de mai jos. Te rugăm, pentru a
facilita rezolvarea rapidă a problemei, să ai la îndemână numărul de ordine al comenzii, pe care-l vei găsi la
subiectul e-mailurilor de confirmare, respectiv în scrisoarea primită, sau pe pagina de web, după logare, la
punctul de meniu ”Date personale/Comenzile mele”!


Ce trebuie să fac, dacă vreau să schimb un produs?
Trimite înapoi produsul pe care doresti să-l schimbi, împreună cu scrisoare ”retur marfă” din pachet, în care poti
să mentionezi (la partea pentru comenzi), ce ai dori în schimbul acelui produs. Te rugăm, să nu scrii, să nu lipesti
etichete, sau bandă adezivă pe ambalajul propriu al produsului. Noi am dori să mai vindem acel produs, si suntem
siguri, că nici Tu nu te-ai bucura, dacă ai primi produsul în ambalaj deteriorat.


Unde să trimit înapoi produsul?
Adresa noastră postală este:

Rapcity Hungary Kft.
1073
Kertész utca 24-28.
Budapest
Ungaria


Pot să solicit si rambursarea pretului produsului?
Bineînteles! Te rugăm să ne trimiti produsul intact, în ambalajul original, împreună cu toate piesele, accesoriile
sale, si în pachet mentionează, că doresti ca pretul produsului să-ti fie rambursat. Cel mai repede îti vom putea
rambursa pretul produsului, dacă mentionezi si contul tău bancar.


Cum să trimit înapoi un produs care nu-mi placet ? Cine suportă cheltuielile legate de trimiterea înapoi al
produslui?

Produsul poate fi trimis înapoi în ambalajul original, prin postă sau prin curier. Cheltuielile legate de trimiterea
înapoi trebuie să fie suportate de Tine.


M-am înregistrat ti nu pot să intru. De ce?
După înregistrare, sistemul nostru va trimite în câteva minute un e-mail la adresa de e-mail indicată la
înregistrare. În acest email primit vei găsi si parola necesară pentru intrare!
Având în vedere că acesta este un mesaj automat generat de sistem, anumite programe de corespondentă ar putea să directioneze fără întrebări la Spam, astfel s-ar putea întâmpla să nu observi că l-ai primit. Deci, ca prima măsură, verifică în Spam. Dacă nu-l găsesti nici acolo, s-ar putea că ai tastat gresit
adresa de e-mail, si din acest motiv nu ai primit mailul nostru. Dacă totusi nu poti trece mai departe, si nu-ti dai seama de problemă, apelează Serviciul clienti.


Pot ridica comanda făcută si personal?
Nu este posibil.


Cu orice întrebare, te rugăm să ne contactezi la adresele de contact de mai jos:

Serviciul clienti:

+40 31 229 5622 

E-mail:

info@rapcity.ro